• Alle objekter besigtiges af objektiv konsulent.
  • Dansk auktionsside.
  • Lagerhotel option reducerer logistikomkostninger.
  • Hurtig udbetaling gennem uafhængig og stærk bank.
  • Ingen risiko - salg tilbydes, solgt eller gratis.

Velkommen som sælger via B2B Auctions


Hos B2B Auctions sælger vi alle typer biler, materiel, udstyr og køretøjer for danske erhvervskunder til virksomheder i Danmark – og resten af verden. Vi sælger for Forsvaret, Rigspolitiet, Vejdirektoratet og adskillige kommuner og private aktører. Scroll til bunden af siden for at se eksempler på, hvad vi sælger.

Derfor skal du vælge B2B Auctions

MAX. 30 DAGES UDBETALING

FULD TRANSPARENS

Kontaktformular

Her på B2B Auctions kan du sælge biler, maskiner, materiel og køretøjer. For at komme i gang skal vi indgå en samarbejdsaftale for at skabe sikkerhed og tryghed samt sikre dig den gennemsigtighed, dokumentation og sporbarhed, som du har brug for gennem hele forløbet.

For at vi kan forberede os på en god kommunikation og samarbejde med dig, vil vi bede dig udfylde og sende nedenstående – så kontakter vi dig!

Firmanavn
CVR-nummer
Navn
Tlf. nummer
E-mailadresse

Salgsproces

 

1: Oprettelse: Sælger opretter sig hos B2B Auctions med en vare til salg.

2: Vurdering: B2B Auctions vurderer udstyret hos sælger, klargør og dokumenterer tilstand.

3: Auktion: B2B Auctions sætter varen på auktion.

4: Fakturering: Når udstyret er solgt, sender B2B Auctions faktura til køber.

5: Kvittering: Når betalingen er registreret (indenfor 5 dage), sendes en udleveringskvittering med oplysning om sælger og afhentningssted.

6: Afhentning: Sælger og køber aftaler afhentning; hvis udstyret er hos B2B Auctions, laves aftale med os

Sælg bedre, nemmere og helt transparent

Vores ISO-9001:2015 certificering sikrer, at der er ensartet kvalitet bag hvert salg gennem B2B Auctions. Det betyder, at vi garanterer højst 30 dages udbetaling og fuld transparens, så der er fuld sporbarhed i handelen.

Vi garanterer, at det udstyr, du ønsker at sælge, opnår den højeste dagspris – også når det handler om salg til udlandet (og det er der 60% af alle salg, der gør).

Vi er 100% uafhængige og står for alle dele af processen. Samtidig har vi klargøringsspecialister, der sikrer, at dit udstyr er i så god stand som muligt, før det går til salg.

Tanken bag B2B Auctions er at sikre en bedre mulighed for ansvarligt forbrug af ressourcer. Derfor understøtter vi den globale genbrugstankegang ved at sikre, at udstyr gør gavn så længe som muligt – under forsvarlige forhold, naturligvis. 

Vi tror derfor på, at udstyr og materiel, som af lovmæssige eller andre grunde ikke kan benyttes mere i Danmark – men som ikke fejler noget – kan erstatte endnu mere miljøbelastende udstyr i andre lande. F.eks. kan en bil fra en kommunal hjemmepleje med fordel erstatte en endnu ældre bil i et andet land og dermed nedbringe det samlede CO2 fodaftryk. 

Vores arbejde med ansvarlighed betyder også, at vi er omfattet af UN Global Compact inden for områderne bæredygtig energi, anstændige jobs og økonomisk vækst, ansvarligt forbrug og produktion, klimaindsats samt fred, retfærdighed og stærke institutioner. Det sidste verdensmål handler for erhverv om at modarbejde og hindre korruption, bestikkelse og hvidvask, og det sikrer vores transparente auktionssystem 100% mod.

Vi har i forbindelse med arbejdet med UN Global Compact identificeret en række konkrete aspekter af vores forretning, som vi sikrer lever op til de ovennævnte områder. Sammen med vores øvrige arbejde med ansvarlig forretningsdrift gør det, at vi til enhver tid kan leve op til alle CSRD-relaterede krav, som vores samarbejdspartnere måtte stille.

Læs mere om vores CSR politik