Hvordan sælger jeg?
Hvad skal min virksomhed gøre for at sælge materiel på B2Bauctions.dk?
Der er en masse fordele ved at sælge via B2B Auctions A/S. Når man vælger at afsætte materiel gennem B2B Auctions A/S, opnår man en række fordele man ikke får, når man selv står for afsætningen. Nedenfor har vi listet nogle af fordelene, som opnås ved at benytte os som afsætningspartner.
- Sælger har 100 % sikkerhed for, at de enkelte objekter opnår den højest opnåelige dagspris på markedet. (Over 60 % af alt salg via B2B Auctions A/S går til eksport).
- B2B Auctions A/S er den 100 % uafhængige part, der kan håndtere alle dele af afviklingen, herunder sikre den for salget vigtige dokumentation, om objekternes reelle tilstand.
- 100 % dokumentation for salget, den opnåede pris samt køber oplysninger. Salg kan foretages successivt, hvilket medfører, at kapitalbindingen nedbringes løbende.
- Alt kan sælges via B2B Auctions A/S – dog med undtagelse af fast ejendom og fødevarer.
- Som sælger kan man sælge anonymt over en længere periode, uden ”sladder” og fysisk auktion på ejendommen.
Kontakt B2B Auctions A/S på telefon + 45 70 25 14 14 eller på info@b2bauctions.dk
Du kan kontakte os, hvis du ønsker at sælge via B2B Auctions A/S her.