Beskrivelse
MAN 18.225 LAC LE220 B Aut. gear, ½ langt førerhus
KM-visning: 33.202
Køretøjet har været startet med ekstern strøm og kørt med på lokationen.
Køretøjet har defekt batteri - tager ikke imod ladestrøm.
Køretøjet har været startet, men advarselslamperne slukkede ikke.
Der er 2 stk. nøgler til køretøjet.
Køretøjets instrumentbord/midterkonsol har defekter/huller.
Køretøjets bremser er utilfredsstillende, fordi den hænger i driftsbremsen, P-bremsen er deaktiveret.
Forrude, lys, lygter og spejle er uden væsentlige synlige fejl.
Enkelte pærer er defekte.
Køretøjet har anhængertræk. - militært prodsøje.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 15 mm
Der er 2 sæder inklusive førersædet.
Fast lad med finerbund
containerlåse og snørekroge.
Ladmål: Længde ca. 500 cm
Bredde: ca. 250 cm
Læssehøjde: ca. 147 cm
Sidefjældehøjde: 80 cm
Værktøjsskab imellem lad og førerhus.
Sepson spil på højre vange, type: 63.31-028, udtag for og bag.
El problemer, sikringsboks adskilt, lader ikke, instrumenter fungerer dårligt.
Fjedertryksbremse (håndbremse) deaktiveret.
Tagbagagebærer og diverse arbejdslys.
Batterikasselåg mangler.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.