Beskrivelse
MAN 27.310 DFAC, FE 310A, automatik, ½ langt førerhus
KM-visning: 89.816 km
Køretøjet har været startet med ekstern strømforsyning på lokationen.
Køretøjet har defekt batteri.
Køretøjet har ingen kraftoverføring til hjulene, kan ikke køre.
Køretøjet har været startet men advarselslampen slukkede ikke - kølevandsniveau – se foto.
Der er 1 stk. nøgle til køretøjet.
Forrude, lygter og spejle er uden væsentlige synlige fejl.
Der er konstateret defekt lys– enkelte defekte pærer.
Køretøjet har anhængertræk – militært prodsøje.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 10-12 mm
Der er 2 sæder inklusive førersædet.
Fast lad med finerbund, 4 containerlåse.
Der er tagbagagebærer og diverse arbejdslygter.
Der er værktøjskasse imellem førerhus og lad.
Der er defekter på instrumentbordet.
Venstre fordør er bulet.
Rude afmonteret – ligger i førerhuset.
Spejl og spejlhus defekt.
Finerbunden er ringe.
Kraftigt oliespild, antageligt fra gearkasse.
Rusttæringer i dørpaneler i begge sider og i forsmækken.
Der er buler i begge bagerste dele af forskærmen.
Størrelse, ca.: længde – 623 cm, bredde – 255 cm, læssehøjde – 140 cm, totalhøjde – 360 cm.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.