Beskrivelse
VW BUSLET T5 2,5 TDI, 4 x 4
KM-visning: 386.847 km
Sidst synet: 27/10-2023 – godkendt.
Køretøjet har været startet med booster og kørt med, på lokationen.
Køretøjet har defekt batteri – ingen strøm, bilen går i står når du fjerne booster.
Køretøjet har været startet men advarselslampe slukkede ikke – se foto.
Der er 2 stk. nøgler til køretøjet.
Køretøjet har aircondition.
Køretøjets instrumentbord/midterkonsol har defekter/huller.
Forrude, lygter og spejle er uden væsentlige synlige fejl.
Der er konstateret lys defekt – venstre nummerplade lys defekt.
Greb/håndtag har skader/defekter – ridser, matte og misfarvet.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 6 mm
WEBASTO heater.
Der er 8 sæder inklusive førersædet.
Mat og ridset lak hele vejen rundt om bilen.
Der er rust på tag, motorhjelm, bagklap, venstre og højre fordør og dørpanel, venstre og højre forskærm, venstre B-stolpe, venstre og højre sidedør, højre bagskærm.
Der er buler på højre bagskærm, bagklap, venstre fordør og tag over højre sidedør.
Beklædning i bilen har ridser og huller, fugtskade.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.