Beskrivelse
VW T5, TDI 2, 4 x 4, dobbeltkabine, 4 motion, ADM, 12 V
KM-visning: 130.012 km
Sidst synet: 25/10-2023 – godkendt.
Køretøjet har været startet og kørt med, på lokationen.
Køretøjet har været startet men advarselslampe slukkede ikke – kølevand– se foto.
Der er 1 stk. nøgle til køretøjet.
Køretøjet har aircondition.
Køretøjets instrumentbord/midterkonsol har defekter/huller.
Forrude er uden væsentlige synlige fejl.
Lygter og spejle har ridser, spejlarm rusten.
Nummerpladelys i højre side virker ikke.
Der er stenslag på motorhjelmen.
Greb/håndtag har ridser, dørlås ødelagt.
Køretøjet har anhængertræk – meget rust på træk.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 5 mm
Der er 5 sæder inklusive førersædet.
Der er ridser på motorhjelm, tag, venstre og højre for og bagdør, venstre og højre forskærm og dørpanel.
Der er buler på højre forskærm, højre bagdør, højre dørpanel.
Der er lille bule på venstre fordør.
Radio mangler.
Værktøjskasse mangler låg.
Vindue ved venstre bagdør mangler.
Lad med træfiner sider, bund og ruf/presenning.
Der er rust på alle hjul.
A/C lampe lyser ikke.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.