Beskrivelse
VW TRANSPORTER 2,5 TDI
KM-visning: 257.543 km
Sidst synet: 22/02-2024 – godkendt.
Euronorm: Euro IV
Køretøjet har været startet, på lokationen.
Køretøjet har ikke været kørt med, på lokationen, fordi kobling ikke virker – koblingspedal går helt i bund.
Der er 1 stk. nøgle til køretøjet.
Forrude, lygter og spejle er uden væsentlige synlige fejl.
Der er konstateret lys defekt – venstre nummerpladelys virker ikke, venstre forlygte er mat.
Der er stenslag på motorhjelmen.
Greb/håndtag er matte og misfarvet.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 4 mm
Der er 9 sæder inklusive førersædet.
Bremser og styretøj er ikke funktionstestet.
Der er ridser/mærker fra klistermærker/logo på begge fordøre.
Der er ridser på for og bagkofanger, bagdør, venstre og højre for og sidedør, højre for og bagskærm, højre dørpanel.
Ingen lyd i radio.
Ingen beklædning ved midterste sæderække.
Beklædning i venstre side har fugtskade.
Der er buler på venstre forskærm og bagdør.
Der er lakskader på vinduesramme/tag ved frontrude.
Der er rust på bagdør, venstre dørpanel, højre sidedør og bagskærm.
Tag og motorhjelm er meget matte i lakken.
Bagdør kan ikke åbnes.
Greb ved fordøres inder beklædning er defekte.
Holder til motorhjelm defekt.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges med registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.