Beskrivelse
VW TRANSPORTER 2,5 TDI
KM-visning: 281583 km
Sidst synet: 05/04-2023 – godkendt.
Euronorm: Euro IV
Køretøjet har været startet med booster og kørt med, på lokationen.
Der er 1 stk. nøgle til køretøjet.
Køretøjet har klimaanlæg.
Forrude er uden væsentlige synlige fejl.
Det er defekter på lygter og spejle – ridser, højre side blink fældet ud af fatning.
Der er konstateret lys defekt – enkelte pærer defekte, blinklys defekt – fast lys til højre.
Der er stenslag på motorhjelmen.
Køretøjet har anhængertræk – standart kugletræk, 13 polet el. stik.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 4 mm, vinterdæk.
WEBASTO heater.
Der er 2 sæder inklusive førersædet.
Der er rustgennemtæringer på venstre og højre forskærm, venstre og højre skydedør og dørpanel, venstre bagdør, venstre bagskærm.
Der er lakrust på højre fordør og bagskærm, bagklap, tankluge.
Der er buler på bagklap og for kofanger.
Delvis demonteret hyldesystem i varerum.
Bagrudeviskerarm og blad mangler.
Ramme på aflæggerum under taget mangler.
Betjeningspanel til oliefyr defekt – se foto.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.