Beskrivelse
MAN 19.314 DFAEC, 18T, 4x4, LVMG, 6,2 lad, 8x2 gearkasse, langt førerhus, 24 V
KM-visning: 46.580 km
Sidst synet: 29/02-2024 – godkendt ved omsyn.
Køretøjet har været startet og kørt med, på lokationen.
Køretøjet har været startet, men advarselslampe slukkede ikke – glødekontrol – se foto.
Der er 3 stk. nøgler til køretøjet.
Forrude, spejle og lys er uden væsentlige synlige fejl.
Det er defekter på lygterne – enkelte pærer er defekte.
Køretøjet har anhængertræk – militær prodsøje.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 15 mm
Dækstørrelse: 365/85 x 20
Der er 2 sæder inklusive førersædet.
Fast lad med finerbund og stålsidefjeder.
Der er snørekroge i lad profiler.
Der er 4 containerlåse.
Der er tagbagagebærer og diverse arbejdslygter.
Lukketøj på handskerum under taget defekte.
Lad mål, ca.: længde – 632 cm, bredde – 253 cm, sidefjederhøjde – 80 cm, læssehøjde – 137 cm.
Skrabeliste på højre dør indvendig delvis fældet af.
Der er værktøjskasse imellem lad og førerhus.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.