Beskrivelse
MERCEDES BENZ VITO 113 CDI, 4 x 2, buslet, 12 V, blue efficiency
KM-visning: 365.885 km
Køretøjet har været startet med booster og kørt med, på lokationen.
Køretøjet starter kun med 24 volt batteri, kører med booster.
Køretøjet har defekt batteri – ingen strøm.
Køretøjet har været startet men advarselslampe slukkede ikke – se foto.
Der er 1 stk. nøgle til køretøjet.
Køretøjet har aircondition.
Forrude, lygter og spejle er uden væsentlige synlige fejl.
Flere pærer defekte.
Der er stenslag på motorhjelmen.
Køretøjet har anhængertræk – standart kugletræk, 13 polet lysstik.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 5 mm, vinterdæk.
Der er 9 sæder inklusive førersædet.
Dæksel over batteri, under førersædet mangler.
Ribrerem/ventilatorrem mangler.
Der er lakrust på bagskærm ved panel i begge sider, dørpanel i begge sider og bagskærmkant på venstre side.
Sideliste mangler på tankdæksellåg.
2 stk. nakkestøtter mangler på sæder i passagerrum.
1 stk. sæde har huller i betræk.
OBS! Skal køre mindst muligt – vandpumpen kører ikke!
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.