Beskrivelse
VW T5 2,5 TDI, 4 x 4, LVG, ADM, dobbeltkabine, 12 V
KM-visning: 106.641 km
Sidst synet: 05/09-2024 – kan godkendes ved om syn.
Køretøjet har været startet og kørt med, på lokationen.
Der er 2 stk. nøgler til køretøjet.
Køretøjet har aircondition.
Køretøjets instrumentbord/midterkonsol har defekter/huller.
Lys er uden væsentlige synlige fejl.
Der er stenslag i forruden.
Lygter og spejle har ridser, matte forlygter.
Der er stenslag på motorhjelmen.
Køretøjet har anhængertræk – rusten.
Vurderet resterende dækmønster: ca. 3 mm
WEBASTO heater.
Der er 5 sæder inklusive førersædet.
Der er ridser hele vejen rundt om bilen.
Der er buler på venstre og højre fordør, højre forskærm.
Der er rust på begge spejlarme og venstre dørpanel.
Der er lad med finerbund og sider, ramme til sider er rusten – se foto.
Bagklappen og sider på lad kan åbnes.
Lad højde – 31 cm.
Der er værktøjskasse i venstre side.
Håndtag indvendigt på venstre forreste dør defekt.
Tankdæksel er løst.
Beklædning ved venstre B-stolpe er løs.
Ved dansk køb tilkommer moms på denne auktion.
Køretøjet har diverse mangler, ridser, skrammer og mulige tæringer.
Køretøjet har ikke gennemgået fuld funktionskontrol.
Se billeder og fanen *Specifikationer* for flere oplysninger.
Køretøjet kan ikke besigtiges inden budgivning.
Der er ikke betalt Dansk registreringsafgift på dette køretøj.
Sælges uden nummerplader.
Køretøjet sælges kun med frigørelsesattest fra Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, sælges uden registreringsattest.
Køber skal selv sørge for opstart, læsning og afhentning af køretøjet.
Ved afhentning kan køber IKKE forvente assistance til læsning og surring af køretøjet.
Køretøjet SKAL være afhentet senest 30 dage efter auktionsslutning.
OBS.: Ved køb fra andet EU-land bliver tillagt omkostning for obligatorisk eksport dokumentations-gebyr
B2B Auctions A/S håndterer salget af køretøjet på vegne af ejer.
OBS: Da auktions materiel i nogle tilfælde først bliver afhentet lang tid efter det er besigtiget, kan funktionaliteten af batterier, bremser der sætter sig fast, elektriske fejl og lignende, samt fejl direkte som følge af at materiellet ikke anvendes, derfor ikke sikres.